Thursday, September 27, 2012

Expectation


Assalamualaikum


thank you mr . google :)


Dalam hidup ni kau tak boleh nak expect yang semua orang akan layan  kau macam apa yang kau harapkan.

kalau kau pernah ada perasaan macam tu kau akan terus menerus menganggap yang Dunia ini tak pernah Adil untuk kau . So, Berhenti bergantung pada orang lain.

Bawa haluan kau. hidup dengan cara kau sendiri . Belajar jadi seorang yang berdikari .


......................................

Perasaan bilamana kau rasa yang kau dah takde sesapa dalam dunia ini adalah perasaan yang sangat SHIT.

Perasaan bilamana kau rasa yang kau macam dah hilang orang-orang yang dulu dekat dengan kau tapi sekarang tak lagi.

YES , orang kan cakap, kau stil ada mak bapak kau what ? Allah pun sentiasa ada untuk kau.
itu memang, aku pun Faham dan tahu . Hati aku, jiwa aku, aku sorang je yang tahu. manusia lain tak .

Benci perasaan bila orang yang aku sayang jauh dari aku . tu semua sakit , perit dan pedih .

Well said ! huh



Sekian. Wassalam ^^

No comments:

Post a Comment