Wednesday, February 23, 2011

kerana santan,rambut aku binasa.






ok.aku nak rejek tajuk entry aku yang atas tu.sebabnya.harini merupakan hari santan seduniaaaa...


oke.baru2 ni.aku telah pun menggunakan khidmat cik santan.untuk hape??untuk mencantikkan rambut aku yang sedia ada cantik ini.hahhahaha.bajet.


dah dah la tu hang perasan cik cencl0k oiiii..
okeoke.back tu de topik. nak dijadikan cerita.haritu aku guna santan.aku lomoq kat rambut aku.kononya petua orang tua2 dulu2 yang bajet bole pakai la kononya.cisss!mai aku nak ludah siket..tiuhtuihtuih...


memang laaa...mohong kuat betoi la orang tua yang bagi petua tu.mai aku nak sekeh sikit kepala dia biaq lebam.biaq masok sepital..biaq dia tau betapa peritnya apa yang aku rasa.huhhhh.



memandai jaaa bagi petua.maunya bekesan takpa jgak..ni dak,mencacatkan rambut aku jaaa.bajet macam saintis la kononnya??ciss sekali lagikkkk...



lepas2 ja aku lomoq santan dekat kepala aku.tup tup....
rambut aku yang sedia ada cantik ni jadik keras.macam dawai.memang laaaa....
agaknya kalau aku cukoq pastu aku hambik buat penyapu pon.mesti orang beli.
hadoyai... dahla tu.busuk pulak tu.mna dengan beminyak.belemakkk.

eeee.memang laaaaa!



takpa2.usaha tu tangga kejayaan...whoaaaa!!!!!!!lepasni,aku nak guna lidah boya pulak.kita tengok apa pulak nak jadik kat ramboit aku..



kalau tak bekesan jugak.memang aku bakaq semua buku2 petua yang mak aku warisi dari pada nenek moyang aku tu dulu..
tgok laaa.aku buat sunggohh!




sila hayati perbuaalan antara si ayah dan si anak.


si anak yang berwajah comel, bajet kononya nak mengadu pada sia ayah.alih2...


si anak: ayah,tgk rambut adik ni.keras habes.nisemua santan punya pasai la ni.


si ayah pon pegang la rambut si anak dengan penuh simpati.tanpa sebarang respon.


si anak: mak la tu.pandai2 bagi tips.kononya petua org dulu2.


si anak buat muka tensyen....berharap si ayah akan membela diri si anak.


si ayah: haaaa...tu la!pandai2 sangat dok guna menatang yang bukan2..
guna tu la guna ni laa! tak lama lughoh habis ghambut tuuu.
dok jaga sangat....yang penting tu ibadat! yang tu yang kena jaga..ni dak,benda2 yang tak penting lagutu yang dia dok jaga!!!!


hambek kauuu! si anak tercering plus terkesima mendengaq si ayah memberi tazkirah.
si anak yang tadinya,kononya ingin mendapat simpati si ayah akhirnya berlalu pergi meninggalkan si ayah dengan muka yang tercering dan cangok2 bulu.

si ibu,yang sedang memerhati dari tadi,tersengeh2 sinis melihat anaknya dileteri.cisss!




thank keyu kerana sudi membaca entry ni.

No comments:

Post a Comment