Tuesday, February 1, 2011

keputusan spm 2010

assalamualaikum!!!!



mesti semua tertanya2,kenapa perlu ada bnyk tanda seru dekat assalamualaikum tu.takpa2,biaq aku tolon jawab,"biaq la blog aku!"
hahhah.maaf2.agk bernada samseng disitu.
sebenaqnya.entri aku kali ni,berbaur hot gitu.soo,saja la aku bnykkan tanda serunya.bole?bolelabolelabolela.

baiklah
kepada semua pembaca blog aku.harap semua sihat.InsyaAllah.


hari ni aku taknak tulis panjang lebaq sebab aku tau semua lepasan2 spm yang tengah gabra menunggu result macam aku ni.mesti nak tau apa pekembangan terbaru pasai spm kita kann.


oke.meh sini aku nak kongsi sikit.
sebelom tu.aku nak mintak maaf.kalau info yang aku bagitau ni tak betol.
tapi,insyAllah betol la yaaa???


oke.menurut info yang aku dapat daripada kawan aku sendiri,*nama dirahsiakan,




ketas jawapan spm calon spm 2010 telahpon habis disemak.
dan sekarang adalah saat nya diamana.kertas jawapan spm kita tengah dianalisiss. dianalisis!! ye kawan2..
oke.sila ketawa beramai2 tanda lega.ataupon buat2 bajet relax disitu.ataupon kalu yg lelaki.buat2 machoos.


oke,tarik nafas dulu.lega la tu..kekekek




aku pon tak tau dianalisis tu macam mana,tapi rasanya,depa nak buat perbandingan antara kertas jawapan budak sekolah bandar dengan ketas jaewapan budak skolah luaq bandaq la kot kan??

dan masa ni jugak la depa nak penaik dan peturun graf.
lebih kurang macam tu la menurut tafsiran aku.
tapi tak tau la betol ke tidak yee.

kalu salah jangan mengamok kat aku pulak.ni sekadar perkongsian je..

jadi.kesimpulannya.banyak banyak kanla berdoa yaaaa..
jangan dok ketaq saja.
apa apa pon bole berlaku dalam masa sebulan lebih ni,kalau kita rajin berdoa.
sebab Allah tu MAHA BERKUASA


lagipon,apa sangat la kita boleh buat sekarang ni,melainkan berdoa dan yakin pada Allah swt dan bertawakal padaNYA.



ya la.usaha2 dah kan??la ni,doa ja laaa. tak kisah la usaha yang hang buat tu kencang tahap giga ka,takpon macam budak2 saser ka,macam budak skolah sri putri kaa macam budak sekolah agama permpuan ka..hehehehh,tetiba ada nama sekolah aku.tak pa abaikan.


yang penting doa.sebab yang nak bagi kejayaan tu Allah.
hanya Allah ja yang tau keadaan kertas jawapan kita lani..

so,klau yang kurang berdoa tu.lebih2kanlah bedoa.temasok la aku sendiri heheh.


last but not least,*ocece,pekataan penting ni untuk essei bi.kekekek,
samaada betol atau tak maklumat yang aku bagitau ni,apa yang penting sekali,doa ja la banyak2.
banyak2 kanla solat sunat.yang penting solat fardhu jangan tinggal.
*termasuk la aku sekali....





oke semua.babai..
semoga diberi ketenangan dan kebahgiaan oleh Allah swt.




p/s: terima kasih kerana sudi baca entry yang tak seberapa ni.maaf la kalau info aku ni agk buat pala sikit.



kamus cencalok:

buat pala: buat tauuu..
kalu: kalau





mana la tau pembaca blog aku ni dari kalangan budak2 kl kann..??hahah

No comments:

Post a Comment