Thursday, January 13, 2011

knape dgn cik Iman ni?


assalamualaikum semua!
ok baiklah.hrini seperti biasa hri aku.aku mnjadi bibik sepenoh masa.ini demi meringankan beban keja mak aku.ohh!btapa bagosnya saya.tapi x tau knapa spnjg aku cuti spm ni,ak rasa mcm ada yg x kena ja dgn cik hati.dia mcm ada masalah ckit.agknya baja yg aku boh blom ckup bnyk.
=====ok tutup topik=====

ok! ckp pasal cik iman,sbnrnya mstilah ada kaitan dgn hati.kankankan?so,ak nk ckp yg cik hati aku x sihat sjak 2 menjak ni.atau dlm kta laen sjak ak cuti spm ni.sbb utama?

mgkn amln yg aku bt blom ckup bnyk utk menyinarkan hati aku atau dlm arti kata lain blom cukup untuk membersihkan hati aku.ye aku tau dan aku mengaku yg hati aku mmg kotoq.

ak tau,ak ni mmg hmba yg hina.ya la,spnjg aku cuti ni,smyang aku derek lambat.x pnahnya di awal wktu.haaaa!!!

pasaitu la dia mcm berserabot cketdandan dia mcm x sehat.tp x pa,ak masih dlm usaha utk memperbaiki thap kualiti 'baja' aku.

aku tau msti ALLAH marah kat aku!papepon,ak jnji padaMU.aku dlm proses utk sntiasa m'cuba mnjadi hmba yg baik.

xper2.aku tgh cuba m'improvekan amal aku.tp tu la byk dugaan aku sbnrnya.x pyhla aku bgtau dlm ni.biaq la smua x tau.ckup utk aku dan Allah sja yg tau.sbb,Dia ja yg m'berikan pnykit dan Dia yg memiliki penawar utk pnykt aku ni.

bole korang bygkan x?tgh2 aku dok baca Quran pon,mnatang haram jaddah tu bole kacao aku.kesian kan?tpi x pa,ini ujian Allah utk aku.aku kena byk bersabar!


okeh.sekiaan utk entry aku.bai!

-mizaiwani insyaAllah akn jadi budak baik.-Amin.

No comments:

Post a Comment